Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2013 01:51 - Танци и здравословен начин на живот
Автор: tanci Категория: Спорт   
Прочетен: 1245 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.05.2013 01:52


От февруари се храня здравословно и спортувам танци - само тренировки в балетната зала, ям яйца, млечни продукти, зеленчуци, плодове и ядки. Не консумирам месо, още от преди да започна да се храня здравословно.
 Напълно спрях шоколадите, сладките работи и абсолютно всичко с консерванти, в това число и натуралните сокове, но пък наблягам на движението. Обичам да танцувам!

 Отказах се от пърженото и олиото. Увеличих посещенията си по модерни танци. Набавям си мазнините с ядки- кашу, фастъци, бадеми. Те съдържат мастни кисели, които помагат на организма да усвоява витамините от останалтие храни по по-пълноценен начин.

 Като цяло съм минал на здравословни  домашни гозби, билки, здравословни джаз танци и от време на време на модерен балет, минерална или изворна вода, без алкохол и цигари.

Понякога пия до 1 чашка червено вино на ден. Ставам рано сутрин, като си лягам и рано-като цяло добре се наспивам. Не ям поне 3 часа преди сън, с изключение на плод, ако съм наистина гладен.

 Преди всяка тренировка по модерен танц пия чаша топла вода. Това се отразява страхотно на организма ми, като водата сутрин на гладно спомага за отмиване на червата от остатъчната храна, застояла се пред нощта.

 Не знам дали е истина, че ефектът е по-добър тонус, много по свеж се чувствам от уроците по танци но определено аз се чувствам по-щаслив през деня. Единственото ми обяснение е ,че вкусната храна дава моментна наслада, но след това затормозява организма.

 Като цяло звуча като стереотипният манияк на тема здравословно хранене. Истината е, че в началото дори самият аз се плашех от толкова радикални промени, но това се дължи на факта ,че съм бил отгледан с непълноценни и вредни храни. Запознат съм бил с ужасното чувство- да се лиша от чипсове, хамбургери и шоколади, но съм бил сляп за достойнствата на полезното хранене, тъй като никога не съм го практикувал. Стигнах до извода, че удоволствието от балета и модерния танц от храненето не произлиза само от езика, но също и от състоянието на ума. Въпреки сега да не ми е толкова вкусно, то самото удоволетворение от това ,че ям нещо полезно е в пъти по-голямо и от най-вкусното ястие, което съм ял. 

 На мнение съм, че ако човек се насилва да се храни полезно, да спортува и танцува независимо какво, дали модерен балет, дали джаз танци, но си умира за вредна храна, ще издържи най-много няколко месеца. 

http://veronique-bg.com/



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanci
Категория: Изкуство
Прочетен: 27823
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930