Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2013 09:31 - Защо пропада днешната младеж
Автор: tanci Категория: Изкуство   
Прочетен: 1285 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.05.2013 09:32


Имах предвид специално за нашата си страна, че чалгата е огромен фактор, който деградира новите поколения. Какъв пример дават "идолите от изкуството" на днешната младеж с песни танци за хора  "обратни наклонности"? Да, и те са хора, ама някак ми изглежда прекалено вулгарна ... Тези песни ги слушат деца от 5 годишна възраст до хора на по 40-50 години и им се радват, но са твърдо против (примерно) хомосексуалистите. 

Западната музика, балет и танци малко хора я разбират понеже не разбират самият език, което е пак част от деградацията породена от самата ни представа за живот тук. Брат ми преди няколко месеца направи 15 години и не знае бъкел на английски език, слуша някаква българска музика, рап, съвременни танци ли е какво е точно не мога да определя, странен стил и разбира се чалга.

Когато му спомена за нещо, че е просто глупаво и адски безмислено той ми отговаря, че виждал смисъл в тези неща, а на въпроса какъв е смисъла мълчи ... Брат ми е един от тези деградиращи деца, които не мислят грам. 

Да, в пубертета е, все още е объркано лапе, но поне малко може да се вслушва какво му говорят другите. Не го интересуват никакви научни филми и предавания, но и няма желание да научи нещо ново, интересно. Да, факт е, че всеки човек има различни представи за интересни неща, но в научните предавания винаги има интересни факти, които човек в скучното си ежедневие няма как да научи. Без тези неща, за каква обща танцова култура си говорим ? Чалгата ръси вулгаризъм вече 20 години, поне до колкото съм запознат. Как е възможно Азис да ти е идол ? Да оставим на страна, това че е хомосексуалист или поне, че твърди така. 

Роб Халфорд, който лично си е признал, че е с обратни наклонности никога не съм забелязал да се държи така просташки като "ромския ангел" Азис. Защо трябва нещо да блика от намеци, за да е "качествено" ? Точно чалгатанците и музиката си е може би най-големия деградиращ елемент в нашата мила родина. Факт е, че не е единствения фактор, но е основния.

На какво приличат нашите чалготеки ? Бил съм в такива заведения единствено заради приятели, на които просто не мога да откажа и съм видял каква е мизерия, напиват се до лудост, друсат се вътре като наркомани, пълно е с деца и сервират фалшив алкохол на адски надутите цени. Такива неща в един хубав бар, в който няма чалга не могат да се видят тези неща, хората си се забавляват най-спокойно в приятна компания и няма никакви проблеми. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanci
Категория: Изкуство
Прочетен: 27837
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930